utorok 25. novembra 2014

Ešte pár dní....

...pobudne u nás doma jeseň, presnejšie do víkendu, kedy začneme s adventnou a zimnou výzdobou. Zatiaľ si užívame jesenné čaro našej obývačky.. spotreba sviečok je u nás v tomto období veľká :-). Jeseň bola pre mňa vždy nepríjemné a ponuré ročné obdobie, ale čím som staršia nachádzam v každom ročnom období zmysel.




Mám rada toto obdobie ešte z jedného dôvodu. Prvé husle u nás začínajú hrať naše kachle Jotul...moja slabosť. Máme ich necelé dva roky...už počas stavby som túžila po krbe, ale poznáte to, keď peniažky treba na veľa ďalších " dôležitejších " vecí....ale po desiatich rokoch som sa dočkala. Bola to dobrá voľba. Máme doma teplejšie, útulnejšie, zmizli plesne zo stien...a hoci je takéto kúrenie prácnejšie a asi aj prašnejšie zatiaľ sme toto rozhodnutie neoľutovali. Teplo rodinného krbu je na nezaplatenie.





Užívajme si ešte posledné jesenné dni, kým nás všetkých nedobehne predvianočné šialenstvo :-).
Danka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára