sobota 29. novembra 2014

Takže makarónky...

...sa mi zase raz nepodarili. Keď si už začínam myslieť, že ma ničím nemôžu prekvapiť, že už som všetko vychytala...prekvapia...mrchy guľaté. Našťastie ich vzhľad nijako neovplyvňuje ich fantastickú chuť a moji maškrtníci sa nevedia dočkať, kedy budú tak akurát na zjedenie :-). Kto má chuť si pocvičiť nervy alebo vyskúšať svoju trpezlivosť recept nájdete tu aj s podrobným vysvetlením.

Tie moje dopadli takto.

...všetko prebiehalo bezchybne až kým som ich nešupla do rúry...odtiaľ vyšli akoby si šľahli za jeden :-D


Oranžové som plnila orange curdom a biele kávovo-čokoládovým ganache.

...nie sú dokonalé ale chutili výborne....

Takže nateraz stále prevažujú neúspešné pokusy nad tými dokonalými ale ja sa nevzdávam a budem s nimi bojovať ďalej. V chladničke ma už čakajú ďalšie bielka.

Danka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára