utorok 20. januára 2015

Hľadá sa....

....kreslo k pracovnému stolu. Náš dom je čo sa veľkosti týka tak akurát, aby každé z našich detí malo vlastnú izbu. No a na pracovňu už miesto nezostalo. Preto máme pracovný kútik v obývačke a sedíme na jedálenskej stoličke. A to je problém, keďže v poslednom čase zápasím s problémami s krčnou chrbticou, v práci tiež celý deň sedím pri PC, chcelo by to niečo pohodlnejšie. Moja predstava je pohodlné kreslo s podrúčkami, vysoké, aby som si mohla oprieť hlavu a samozrejme musí sa hodiť do našej obývačky. Takto to vyzerá teraz














Trochu som pátrala čo by prichádzalo do úvahy a toto je užší výber


...najjednoduchšie a aj najlacnejšie... ( Ikea )


....trochu Francúzska....( Tintinhal )


...a tieto sa mi páčia najviac ale tú cenu by asi moja polovička nerozdýchala :-D ( White Home )

Ak má niekto ešte nejaký dobrý nápad, sem s ním.
Danka

2 komentáre:

  1. Danka, krásny domov, krásny blog! Katarína (Vava1804) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že sa ti páči, ešte som len na začiatku ale snáď to bude stále lepšie a lepšie :-) D

      Odstrániť