utorok 3. februára 2015

Mám veľkú slabosť....

...pre starožitnosti. Staré vecičky s dušou vytvoria úžasnú nostalgickú atmosféru a fantázia pracuje na plné obrátky. Kto to bol? Ako žil? Čo robil? Bol to dobrý človek? Tisíc otázok, na ktoré by som rada poznala odpoveď. Ale práve v tom je to čaro, že mi na ne už nikto neodpovie. A potom máme doma spomienky. V podobe maličkostí, ktoré patrili našim blízkym a ktorí tu už nie sú.

  

  






 Robí mi radosť dávať starým veciam šancu priniesť ešte úžitok.
Našťastie túto moju vášeň zdieľa so mnou aj manžel. Takže sa rád vyberie so mnou na nejakú starú povalu, minimálne raz za rok si urobíme výlet na burzu starožitností na Červený Kameň ( odporúčam sa tam vybrať, je to zážitok ) a minulý rok sme objavili obrovské starožitníctvo v maďarskom mestečku Vác. Tam sa opäť chystáme v najbližšej dobe, keď sa umúdri počasie. 

Prajem Vám pekný deň!
 Danka


1 komentár: