sobota 27. júna 2015

Ako som si....

...na seba búdu ušila :-)
Ešte minulý víkend som sa odhodlala, že upečiem domáci chlieb...mala som to v pláne už dlho, lebo kúpiť v bežnom obchode kvalitný chlieb začína byť celkom problém....
...a chlebík sa podaril...až tak, že o chvíľu som musela miesiť ďalší, aby sme teda mali niečo aj na nedeľu :-)


 ...recept som našla u Radky ....len ja som dala polovicu múky obyčajnú hladkú a polovicu ražnú celozrnnú...
...na moje prekvapenie to nebolo nič ťažké, len trochu zdĺhavé....



...už keď som bola v pekárenskom kolotoči, skúsila som aj rohlíky...tie síce nevyzerali až tak dokonale (musím na nich ešte popracovať :-) ), ale museli byť dobré, lebo do hodiny bolo po nich a ja som nestihla ani ochutnať :-D

 

...záver je taký, že domáci chlebík je odteraz u nás žiadaný a už ho budem piecť doma pravidelne... ak máte nejaké overené recepty budem veľmi rada ak sa so mnou o ne podelíte :-)
Krásny víkend!
Danka.
Ďakujem za všetky Vaše milé komentáre.

8 komentárov:

  1. Ja som bezlepková, tak sa u nás pečie bezlepkový v pekárničke.
    Voda, mlieko, olej, bezlepková múka, sušené biodroždie z DM drogérie...a hlavne semiačka : tekvicovo- píniové, ľanové, sezamové, slnečnicové....to mám na chlebe najradšej a ešte bezlepkovú doplnenú pohánkovou múkou, pre mňa naj chuť !
    Semiačka tvoria pätinu váhy múky, tak sme si to zaviedli .-)
    Dúfam, že som ťa inšpirovala , papa !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ali ďakujem za tipy...budem postupne experimentovať ale len potajomky ( môj muž nemá rád zmeny a experimenty čo sa jedla týka :-D ) pekný večer ! D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Danka, gratulujem k Tvojmu prvému chlebíku. Je krásny a určite bol zjedený raz-dva :).
    Teším sa, že si sa odhodlala, na chlebík treba čas a chuť sa mu venovať, ale výsledok vždy stojí za to. Ja už rok pečiem kváskový chlebík a veru žiaden z obchodu sa mu nevyrovná :).
    Držím palce a hlavne prajem dobrú chuť :).
    Vierka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka... veru len sa tak za ním zaprášilo :-) keď získam akú takú prax, začnem hádam aj experimentovať :-D krásny večer ! D.

      Odstrániť
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som este nikdy nepiekla domaci chlebik. Aj sme zvazovali pekarnicku, ked bol taky boom, ale potom sme objavili velmi kvalitny chlebik z ceskej pekarne, tak nam nateraz postacuje, lebo chutovo je skvely a cerstvy zostava dlho.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milí Danko, k pečení chleba doporučuji tyto stránky :) http://www.maskrtnica.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Domácí chléb zatím nepeču -rohlíky ano.

    OdpovedaťOdstrániť