nedeľa 2. augusta 2015

Námornícky....

...brlôžtek nášho Samča...a tak trochu môj :-) 
...túto izbičku som vytvorila podľa môjho gusta, keď mal náš drobček len pol roka a teda nemohol do toho kecať...
...volám ju zrecyklovaná izba, lebo okrem kockovanej látky, police a pár doplnkov sme do nej nič nekúpili, použili sme to čo bolo doma a trochu farby...
...drevený nábytok som mala ešte ja v detskej izbe a tak má pekných pár rokov, pôvodne bol hnedý ale sem sa lepšie hodil biely...tak som ho premaľovala...
...o izbičku sa Samčo so mnou delí...on sa tu hrá a ja tu mám šijací stroj :-)


 








Odkedy chodí drobec do škôlky, začína si presadzovať svoj vlastný vkus...Spiderman, autíčko McQueen, traktory, bágre apod... zatiaľ ho úspešne presviedčam, že do " našej " izbičky sa to nehodí, ale obávam sa, že dlho sa mi to dariť nebude :-)

Prajem Vám krásny pracovný týždeň!
Danka.

6 komentárov:

  1. Dani, pokojíček pro Samka je nááádherný !!! Moc pěkně jsi mu jej zařídila.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už len červenú alebo modrú kovovú PS skrinku z IKEA :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aké milé a svieže! Len ho pekne ďalej presviedčaj ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť