streda 6. januára 2016

Tak, a Vianoce....

...sú fuč.
Ale aspoň vonku nasnežilo.
Po odložení všetkých vianočných dekorácií sa to u nás doma nejak prevzdušnilo.
Vždy sa teším na Vianoce, sú takým príjemným, útulným zakončením celého roka,
ale teším sa aj na začiatok nového roka, ožijem, začínam plánovať a teda na tento rok mám plánov viac ako dosť :-D




 ..stále v modrom ale v spoločnosti bielych jarných kvetov aj modrá ožije :-)


...na tabuľu sa nám vrátil snehuliak na úprimné želanie môjho muža " ja chcem naspäť snehuliaka " :-D no čo, v každom z nás je ukryté malé dieťa...


...užili sme si aj tých 5 cm snehu čo u nás napadlo...

 ...a hoci ja nepatrím medzi milovníkov snehu, musím povedať, že terasa a záhrada vyzerajú pod bielou perinou nádherne...

...dnešným dňom sa mi končia vianočné prázdniny, mám takú zvláštnu náladu, asi pár dní potrvá kým sa  prispôsobím bežnému pracovnému životu...

Prajem Vám ešte pekný zimný deň!
Danka.


19 komentárov:

  1. Krásné to je, já zimu mám ráda, pokud je bílá, tak jak se v zimě sluší a patří:) Vánoční dekoraci u nás ještě máme, ale během zítřka a pozítří ji už budu také sklízet a skoro se pomalu chystat a připravovat něco velikonočního:-)
    Krásný den přeji,
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danko, máš to doma moc krásné. Já se chystám vánoční dekoraci sklidit o víkendu, pak nakoupím hyacinty a budu se kochat dál :D
    Krásný den a rychlé zařazení do pracovního režimu :) T.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeci jen je bílá peřinka slušivá nejen v zahradě, ale i v celé přírodě. Máme také jen poprašek.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danko, z tvých fotek na mne dýchá teplo a útulno. Sněhuláček je taky prima.:-)
    Krásné dny Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U Vás je krásne..i doma i vonku...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké fotky! Přeji krásné dny a pohodový návrat do reality, taky mi to trochu drhne, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danko, máš moc krásnou kuchyňku!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Danka, ano jsou fuč a já Ti přicházím popřát nádherný nový rok 2016 :-) moc děkuji za inspiraci, kterou vkládáš♥ miluji vaše bydlení s nápadem a tvořivostí:-)S.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danko, nádhera !!!! Já se na to chystám o víkendu, ale teď, když je za okny bílo se mi do toho najednou nějak nechce ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danko, krásné záběry z tvého domova. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danka u teba je vzdy tak pekne, utulne, kazdy kutik v dome. Tvoj manzel chcel snehuliaka, moj nechce aby sa odstrojil stromcek.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta první fotka.....aaaaach, krása, krása!
    Pa, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dani, krásne bývanie...šťastný nový rok.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mate krasne bydleni, rada se k vam vratim. Pekny rok 2016. Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Danka, máš nádherný blog a to isté musím povedať o tvojom domove :) Všetko dobré v novom roku !!
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milá Danka, skrze Marki blog, jsem nyní objevila Tvůj. Je moc milý. Přeji Tobě, Tvé rodince i Tvému blogu jen to nej. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dani,u vás je to krásné, zajímavé, úplně jiné. Pro mne nesmírně inspirativní.
    Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Danuš, máš krásně útulno.
    Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Danko tvůj domov je tak krásný až mi to bere dech.Moc ráda se budu vracet.Lenka

    OdpovedaťOdstrániť